گویا تک – آموزش موبایل
تبليغات

معرفی مرکز رایانه کمک - موبایل کمک

معرفی مرکز رایانه کمک - موبایل کمک

در این مقاله قصد داریم شما را با مرکز رایانه کمک و موبایل کمک آشنا کنیم.

 

WhatsApp Image 2021 03 01 at 21.01.52

 

این مرکز با هدف پاسخگویی به مشکلات رایانه ای و همچنین مشکلات موبایل راه اندزی شده است. جل مشکلات رایانه ای با توجه به اینکه این مشکلات روزمره بسیار برای تمام کسانی که کامپیوتر سروکار دارند بسیار حائز اهمیت می باشد و اکثرا وقتی که به مشکل خاصی هنگام کارکردن با کامپیوتر مواجه می شوند نیاز دارند تا در کوتاهترین زمان ممکن مشکل آنها حل شود و این نیاز به جز راهنمایی تلفنی که توسط همکاران ما در مرکز رایانه کمک انجام می شود برطرف نمی شود. در مرکز رایانه کمک همکاران ما که دارای تخصص های مختلفی می باشند آمادگی این موضوع را دارند که مشکلات شما را در زمینه های سخت افزار و نرم افزاری برطرف نمایند.

در رایانه کمک قسمتی وجود دارد برای پاسخگویی به سوالات و مشکلات نرم افزارهای تخصصی در صورتیکه شما قصد دارید از مشاوره همکاران در حوزه نرم افزارهای تخصصی استفاده نمایید می توانید به سایت ما مراجعه نمایید و بعد از مشاهده کارشناسان شرکت داخلی کارشناس مورد نظر را یادداشت نمایید و بعد از تماس با شرکت داخلی را شماره گیری نمایید تا به کارشناس مورد نظر متصل شوید.

 

حل مشکلات از طریق نرم افزار ریموت

در رایانه کمک همکاران ما می توانند از طریق نرم افزارهای ریموت به سیستم شما متصل شده و کنترل سیستم شما را از راه دور در دست بگیرند. نرم افزاهای ریموت که روی بستر نت کار میکنند معمولا از امنیت خوبی برخوردار هستند و شما میتوانید با خیالی اسوده آی دی خود در این نرم افزارها را در اختیار همکاران ما در رایانه کمک قرار دهید.از جمله نرم افزارهایی که این شرکت برای اتصال به سیستم شما استفاده می کنند انی دسک می باشد.شما یعد از نصب انی دسک می توانید ای دی این نرم افزار را در اختیار همکاران ما در رایانه کمک قرار دهید.

 

اعزام کارشناس در صورت عدم حل مشکل

در صورتیکه بعد از تماس تلفنی و استفاده از راهنمایی همکاران ما مشکل شما همچنان حل نشده باقی ماند شما می توانید از کارشناسان رایانه کمک تقاضای اعزام کارشناس را بدهید در اینصورت معمولا در کمتر از یکی دو ساعت یکی از همکاران ما به محل شما اعزام شده و اقدام به حل مشکلات کامپیوتری شما میکنند. فقط حتما این نکته را در نظر داشته باشید که توضیح کاملی از مشکل خود به کارشناسان شرکت بدهید تا کارشناس مورد نظر با اطلاعات کامل و احتمالا قطعات لازم به محل شما رجوع نماید.

 

هزینه های تماس با رایانه کمک

هزینه های تماس با شرکت رایانه کمک اگر شما با تلفن ثابت با شرکت تماس میگیرید دقیقه ای 4000 تومان می باشد که این هزینه روی قبض تلفن ثابت شما لحاظ میگردد. همچنین اگر قصد داشته باشید از طریق موبایل با شرکت تماس بگیرید باید در نظر داشته باشید که می توانید با تخفیف اقدام به خرید بسته ها مکالمه نمایید و بعد از خرید بسته مکالمه با شماره های داده شده برای تماس با رایانه کمک از طریق موبایل اقدام به برقراری تماس نمایید. هزینه خرید بسته مکالمه با 1000 تومان تخفیف و برابر با دقیقه ای 3000 تومان می باشد.

 

تایم کاری رایانه کمک

شرکت رایانه کمک در طول روز حتی شبها و ایام تعطیل اماده خدمات رسانی جهت حل مشکلات کامپیوتری شما می باشد.

 

خدمات موبایل کمک چیست

یکی دیگر از بخش های شرکت موبایل کمک می باشد که در این بخش همکارانی با تخصص موبایل آماده ارائه خدمات در حوزه حل مشکلات موبایل می باشند. در این بخش همکاران ما در حوزه مشکلات گوشیهای اندروید و مشکلات گوشیها اپل اماده ارائه خدمات می باشند همچنین اگر شما نیاز به راهنمایی در حوزه شبکه های اجتماعی داشته باشید همکاران ما در موبایل کمک می توانند این سوالات را پاسخگویی کنند.

تعمیر گوشیهایی که نیاز به تعمیرات سخت افزاری دارند از دیگر خدمات شرکت موبایل کمک می باشد که در صورتیکه نیاز به تعمیر گوشی همراه خود دارید می توانید درتهران با شماره های شرکت تماس بگیرید و تعمیر گوشی خود را به همکاران ما بسپارید.

این مطلب برای شما مفید بود ؟

لطفا به نویسنده این مطلب ستاره بدید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نویسنده : محمد پورداداش

اپلیکشین هایپرکاربرد

نظرات کاربران

  • در انتظار تایید 0
  • تایید شده 0
نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !

مطالب مرتبط

چرا اسپیکر صدا ندارد

در دنیای امروز، با قاطعیت می‌توانیم بگوییم، زندگی بدون تکنولوژی با مرگ تدریجی تفاوتی ندارد. اسپیکرها و ...

ادامه مطلب
پیش شماره 0942 و 0941 برای کجاست؟ تبلیغاته؟

پیش شماره 0942 و 0941 نه متعلق به ایرانسل است و نه متعلق به همراه اول و رایتل! شاید برای شما جالب باشد که بدانید سر ...

ادامه مطلب
فاکتور شدن ، آماده حمل ، تخصیص پلاک و زمان تحویل ایران خودرو

فاکتور شدن ، آماده حمل ، تخصیص پلاک و زمان تحویل ایران خودرو مراحلی است که در انتهای ثبت نام خودرو و هنگام ...

ادامه مطلب