رپورتاژمقالات فناوری

اشتراک قانونی اسپاتیفای آمریکا با وبسایت فراسیب

اگر طرفدار اپلیکیشن‌های موزیک باشید حتما نام سرویس اسپاتیفای پریمیوم به گوش شما آشناست. اگر هم از سرویس‌های دیگری استفاده می‌کنید نگران نباشید! در این مقاله به بررسی کامل اشتراک اسپاتیفای می‌پردازیم. در حقیقت موسیقی جزء جدایی‌ناپذیری از زندگی ما انسان‌هاست. شاید باورش سخت باشد اما زندگی بدون موسیقی لذت کمتری دارد؛ به قول فیلسوف مشهور آلمانی فردریک نیچه “زندگی بدون موسیقی چیزی کمی می‌داشت!” به راستی همین‌گونه است و ما دائما در تلاشیم که دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به آنچه مورد علاقه‌مان است را فراهم کنیم.

در اینجا به یکی از محبوب‌ترین‌های پخش موسیقی در جهان می‌پردازیم که احتمالا شما نیز اگر تا کنون از آن بهره نگرفته‌اید، سریعا جذب‌اش می‌شوید و از آن لذت می‌برید! در ادامه مطلب با گویا تک همراه شوید.

 

اشتراک قانونی اسپاتیفای آمریکا با وبسایت فراسیب

 

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یا به انگلیسی Spotify یک سرویس پخش موسیقی آنلاین بر بستر اپلیکیشن و وب است که از طریق آن می‌توانید به یکی از کامل‌ترین آرشیوهای موسیقی‌ها اعم از آهنگ، پادکست، و ویدیو موزیک‌های موزیسین‌ها در سراسر جهان دسترسی کامل داشته باشید. لازم به ذکر است که این استریم آنلاین با بهترین کیفیت ممکن همراه با امکان دانلود آهنگ بصورت آفلاین را فراهم آورده تا خود را به یکی از برترین و محبوب‌ترین سرویس پخش موسیقی در دنیای پرطرفدار موسیقی بدل کند. آن‌چه از اسپاتیفای گفتیم واقعیت دنیای اکنون‌اش است، اسپاتیفای در جهان بسیار معروف و محبوب تمامی اقشار سنی است!

این سرویس پخش از سال 2006 فعالیت خود را شروع کرد و در همان ابتدا نگاه‌ها و اعتماد کاربران زیادی را به خود جلب و جذب کرد. با خرید اکانت اسپاتیفای می‌توانید به دنیای آلبوم‌های خارجی و ایرانی بصورت آنلاین و آفلاین دسترسی کاملی داشته باشید.

اشتراک قانونی اسپاتیفای آمریکا با وبسایت فراسیب

 

هوش مصنوعی اسپاتیفای چگونه است؟

دنیای حال حاضر ما با انواع تکنولوژی‌های هوش مصنوعی تسخیر شده است و اسپاتیفای هم از این قاعده مستثنی نیست. این سرویس محبوب با هوش مصنوعی خاصی که دارد از چند ساعت تا چند روز سریعا به سلیقه‌ی شما در موسیقی آشنا می‌شود و موسیقی‌های زیادی را همسو با پلی لیست شما برایتان معرفی و پخش می‌کند. امروزه همه‌ی کمپانی‌ها سعی دارند که حتما اپلیکیشن‌ها و خدمات خود را با هوش مصنوعی و همسو با حالات و نیاز او نزدیک کنند تا کاربران بتوانند زمان بیشتری را در سرویس‌هایی که ارائه می‌کنند بگذرانند.

بی‌شک اکانت اسپاتیفای پریمیموم آنقدر با احساسات و سلیقه‌ی شما هم‌خوانی و همسو خواهد بود که خیلی زود به این سرویس پخش موسیقی جذاب، عادت می‌کنید.

 

چگونه اشتراک اسپاتیفای پریمیوم را در ایران خریداری کنیم؟

وبسایت تخصصی فراسیب آمده است که دسترسی شما به اکانت‌های پریمیوم آسان شود؛ البته لازم به ذکر است فراسیب یک سایت تخصصی در زمینه اپل است و در کنار محصولات و خدمات خود، اشتراک های پریمیوم را نیز ارائه میدهد و با فراسیب می‌توانید انواع اکانت‌های پریمیوم از جمله اشتراک پریمیوم اسپاتیفای را به آسانی خریداری کنید. اشتراک اسپاتیفای به 2 صورت کرک شده و قانونی در بستر وب ارائه می‌شود. قیمت سرویس اسپاتیفای کرک شده در بالاترین حالت، 200 تا 300 هزار تومان است. اما اشتراک‌های قانونی اسپاتیفای حدودا از ماهیانه 150 هزار تومان شروع می‌شود و اشتراک یکساله آن حدود 1 میلیون تومان است.

 

اشتراک قانونی اسپاتیفای آمریکا با وبسایت فراسیب

 

از مزایای داشتن اکانت قانونی این است که در این نوع اشتراک مشکلات حذف فمیلی، محدود شدن یا قفل شدن اکانت یا حذف اطلاعات پلی لیست‌ها و موزیک‌هایی که دانلود کرده‌اید وجود ندارد. این مورد معمولا در اکانت‌های کرک شده اتفاق می‌افتد. خبر خوب این است که در فراسیب اشتراک اسپاتیفای ارزان (کرک شده) نیز به فروش میرسند! اما جزئیات این اشتراک نیز به خریدار اطلاع داده میشود و جای هیچگونه ابهامی نیست.

بیش از 60 میلیون نفر در سراسر جهان از اکانت پریمیوم اسپاتیفای استفاده می‌کنند. این سرویس استریم به دلیل الگوریتم‌ها و هوش مصنوعی فوق پیشرفته‌ای که دارد به هر آنچه که گوش می‌دهید توجه می‌کند و با توجه به لایک‌ها و علاقمندی‌هایی که در این اپ به اشتراک می‌گذارید سلیقه‌ی موسیقیایی شما را به راحتی درک و موسیقی‌های همسو با دنیای علاقمندی‌های موسیقی شما برایتان پیشنهاد می‌کند. در کل پیشنهاد می‌کنیم که برای درک بهتر فضای اسپاتیفای حتما این اشتراک پریمیوم اسپاتیفای را حداقل یکبار امتحان کنید! در فراسیب می‌توانید اشتراک خود را با قیمت رقابتی و ارزان‌تر از اکثر فروشگاه ها خریداری نمایید.

 

اشتراک قانونی اسپاتیفای آمریکا با وبسایت فراسیب

 

مزایای خرید اشتراک اسپاتیفای پریمیوم از فراسیب

  • حذف محدودیت‌های اسپاتیفای : هر اپلیکیشن و سرویسی تقریبا دارای دموی رایگان است در این دمو شما با منوها و دسترسی محدودی می‌توانید به زیرساخت‌ها و آرشیوها و امکانات اپ دسترسی داشته باشید. با خرید از فراسیب کلیه‌ی محدودیت‌ها برای شما از بین خواهد رفت و همانند یک کاربر آمریکایی می‌توانید از کلیه‌ی امکانات اسپاتیفای بهره ببرید.
  • حذف تبلیغات : بعید نیست که برای همه اتفاق افتاده باشد که هنگام استفاده از بخش رایگان نرم افزارهای پولی، تبلیغات آزاردهنده باعث شده باشد که دست از ادامه‌ی فعالیت با آن نرم افزار را بکشید و دنبال جایگزین باشید. در اسپاتیفای رایگان نیز چنین است اما با خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم می‌توانید برای همیشه تبلیغات آزاردهنده ی این سرویس محبوب را پشت سر بگذارید.
  • پخش و دانلود آفلاین با کیفیت بالا : امکان دانلود بصورت آفلاین یکی از ویژگی‌های پر طرفدار در اسپاتیفای است. در اسپاتیفای می‌توانید موسیقی‌های دلخواه خود را با کیفیت 320 kbps دانلود کنید و در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید آهنگ‌هایی ار که دانلود کرده‌اید را پخش کنید و از آن لذت ببرید.
  • حمایت از قانون کپی رایت و احترام به اثر هنرمندان : یکی از دغدغه‌های اصلی هنرمندان کپی شدن آثارشان بصورت رایگان است و متاسفانه حقوق مادی و معنوی این عزیزان نیز توسط کاربرانی که تعدادشان هم کم نیست مدام نقض می‌شود. با خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای به مالکیت و حقوق مادی و معنوی موزیسین‌ها و تمامی هنرمندانی در این عرصه شب‌ها و روزها در تلاش بوده‌اند که موسیقی ناب و عالی در اختیار ما باشد، احترام می‌گذاریم.

در سایت فراسیب می‌توانید به انواع اکانت‌هایی که برای کاربران ایرانی محدود شده است دسترسی کاملی داشته باشید و آنها را خریداری کنید. فراسیب آمده است که شما را با خدمات واقعی و پریمیوم اکانت‌های مختلفی از جمله اسپاتیفای پریمیوم، گوگل ویس، اشتراک اپل موزیک و… آشنا کند و بتوانید به راحتی و با ریال پرداخت‌های بین‌المللی خود را به سرانجام برسانید.

برای آشنایی با تمامی سرویس‌ها و خدمات فراسیب می‌توانید به وبسایت فراسیب مراجعه کنید!

حسینی

شما می‌توانید اینستاگرام گویاتک را در اینستاگرام یا آیدی Gooya.tech فالو کنید

یک دیدگاه

  1. خیلی ممنونم واقعا فراسیب مجازیته همیشه قابل ستایش بوده و هست، خودم اکانت اسپاتیفای و تیدال خریدم ازشون عالی بوده پیشنهاد میکنم شمام امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0