گویا تک – آموزش موبایل
تبليغات

انتخاب بهترین مکمل کربو(+کربوهیدرات) همراه قیمت

انتخاب بهترین مکمل کربو(+کربوهیدرات) همراه قیمت

سبک زندگی به ترکیبی از الگوهای رفتاری و عادات فردی در زندگی مربوط است که شامل تغذیه سالم، ورزش، خواب کافی و به طور کل روش­هایی برای زندگی با کیفیت تر است. داشتن یک سبک زندگی سالم می تواند به شما کمک کند تا زندگی طولانی تر، سالم تر و شادتر داشته باشید. در اینجا برخی از مزایای داشتن یک سبک زندگی سالم آورده شده است:

  • کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی، سکته مغزی، دیابت نوع ۲ و برخی از انواع سرطان
  • کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان، آرتروز و سایر مشکلات سلامتی
  • افزایش سطح انرژی و خلق و خو
  • بهبود خواب
  • افزایش وزن سالم
  • کاهش خطر ابتلا به وابستگی به مواد مخدر و الکل
  • افزایش طول عمر

 

با پیشرفت علم و افزایش آگاهی مردم در مورد سلامتی و تناسب اندام و راه­های رسیدن به آن، استفاده از غذاهای سالم و مکمل­های ورزشی هر روزه طرفداران بیشتری پیدا می­کند. یکی از این مکمل­های ورزشی جذاب و پرطرفدار مکمل کربوهیدرات است که ممکن است آشنایی کافی با آن نداشته باشید. با مطالعه راهنمای خرید بهترین مکمل کربوهیدرات و اطلاعات کامل پیرامون آن، می­توانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید و خرید مطمئن­تری را تجربه کنید.

خرید آنلاین(+ارسال): مکمل کربو ژن سبز

 

بهترین مکمل کربوکربوهیدرات همراه قیمت 3

 

کربوهیدارت چیست

کربوها از مکمل­های ورزشی معروفی هستند که از ترکیب کربن، هیدروژن و اکسیژن بوجود می­آیند و منبع اصلی انرژی برای بدن هستند. کربوها در بسیاری از غذاها، میوه ها، سبزیجات، غلات و لبنیات یافت می شوند.

کربوها به سه دسته اصلی تقسیم می شوند:

•مونوساکاریدها: ساده ترین نوع کربوهیدرات هستند و از یک مولکول قند تشکیل شده اند. مثل: گلوکز، فروکتوز و گالاکتوز.

• دی ساکاریدها: از دو مولکول مونوساکارید تشکیل شده اند. مثل: ساکارز (شکر سفره)، لاکتوز (شکر شیر) و مالتوز (شکر ذرت)

• پلی ساکاریدها: از بسیاری از مولکول های مونوساکارید تشکیل شده اند. مثل: نشاسته، سلولز و گلیکوژن.

اگر بخواهید نمونه­ای از هر یک از این مکمل­ها را بشناسید باید بگوییم که نشاسته یک پلی ساکارید است که در بسیاری از غذاها مانند غلات، سیب زمینی و برنج یافت می¬شود. نشاسته منبع اصلی انرژی برای بدن است و به عنوان سوخت برای سلول ها استفاده می شود. سلولز یک پلی ساکارید است که در دیواره سلول گیاهان یافت می شود. سلولز غیرقابل هضم است، اما برای سلامتی روده مهم است. گلیکوژن یک پلی ساکارید است که در کبد و عضلات یافت می شود. گلیکوژن به عنوان منبع انرژی ذخیره شده استفاده می شود و در صورت نیاز به بدن می تواند آزاد شود.

مقدار توصیه شده مصرف کربوهیدرات ها برای بزرگسالان حدود ۴۵ - ۶۵ درصد از کل کالری دریافتی است. با این حال، این مقدار بسته به سن، سطح فعالیت و وضعیت سلامتی فرد می تواند متفاوت باشد.

برای پاسخ به نیاز بدن خود پیشنهاد می­کنیم میوه ها و سبزیجات را انتخاب کنید. میوه ها و سبزیجات شامل فیبر هستند که به شما کمک می کند تا احساس سیری کنید و انرژی داشته باشید. آن­ها همچنین حاوی مواد مغذی مهم هستند که برای سلامتی شما ضروری هستند.

غلات کامل را انتخاب کنید. غلات کامل حاوی فیبر و مواد مغذی مهم هستند. آن­ها همچنین یک منبع خوبی از کربوهیدرات های پیچیده هستند که به آرامی هضم می شوند و انرژی پایدارتری را فراهم می کنند.

از مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده خودداری کنید. کربوهیدرات های تصفیه شده مانند نان سفید، برنج سفید و شکر ساده، فیبر کمی دارند و به سرعت هضم می شوند. این می تواند منجر به افزایش قند خون و احساس گرسنگی شود. با انتخاب کربوهیدرات های سالم، می توانید رژیم غذایی سالمی داشته باشید که به شما کمک می کند تا وزن خود را مدیریت کنید و احساس خوبی داشته باشید.

به طور کلی کربوهیدرات­ها در دو نوع گینر و مس تولید و عرضه می­شوند که شما با توجه به نیازتان آن­ها را مصرف خواهید کرد. مکمل گینر یا کربو پروتئین، محصولاتی با کالری و پروتئین بالاتر متشکل از کربوهیدرات ها (نشاسته و شکر)، پروتئین ها و گاهاً ترکیباتی مانند ویتامین ها و غیره هستند که برای افزایش وزن و حجم عضلانی مورداستفاده قرار می­گیرند. مکمل گینر یکی از اجزاء اختصاصی دوره حجم گیری ورزشکاران است.

مکمل مس نیز یکی از مکمل­های بدنسازی است که دارای کربوهیدرات، پروتئین و مقدار بسیار کمی چربی است. از این مکمل برای افزایش حجم عضلانی بدن استفاده می­شود.

اکنون برای دانستن تفاوت مکمل مس و گینرباید بگوییم که مکمل های گینر برای افزایش وزن مخصوصا در بدنسازان اکتومورف و افراد لاغری که به سختی وزن می‌گیرند، توصیه می‌شود، در صورتیکه مکمل مس بیشتر با هدف کسب توده عضلانی یا مس (Mass) مورد استفاده قرار می­گیرد.

 

بهترین مکمل کربوکربوهیدرات همراه قیمت 1

 

بهترین کربوهیدرات

اکنون باش ناخت أنواع کربو باید بدانید که بهترین کربوها نوع پیچیده آن هستند که از چندین مولکول قند تشکیل شده­اند. کربوهای پیچیده به آرامی هضم می­شوند و می­توانند باعث افزایش تدریجی قند خون شوند. این می­تواند به شما کمک کند تا احساس سیری و انرژی داشته باشید و همچنین می­تواند خطر ابتلا به بیماری­های مزمن مانند دیابت نوع ۲ و بیماری قلبی را کاهش دهد. کربوهای پیچیده را می­توان به راحتی در رژیم غذایی خود گنجاند. آن­ها در بسیاری از غذاهای سالم یافت می­شوند، پس نیازی نیست که رژیم غذایی خود را به طور خاص برای آن­ها برنامه ریزی کنید. فقط سعی کنید بیشتر از غلات کامل، میوه­ها و سبزیجات استفاده کنید و از مصرف کربوهای تصفیه شده مانند نان سفید، برنج سفید و شکر ساده خودداری کنید. برخی از نمونه­های کربوهیدرات­های پیچیده عبارتند از:

• غلات کامل: برنج قهوه ای، جو دوسر، کینوا، گندم سیاه، نان سبوس دار

• میوه ها: سیب، پرتقال، موز، توت فرنگی

• سبزیجات: لوبیا، عدس، نخود، بروکلی، گل کلم

 

مکمل کربو

مکمل­های ورزشی متنوعی در بازار موجود است که کربو یکی از پرطرفدارترین آن­هاست. از مکمل کربو برای تولید انرژی بیشتر در حین ورزش استفاده می­شود.

البته اگر به دنبال کاهش وزن هستید، ممکن است بخواهید مقدار کربوهیدرات دریافتی خود را محدود کنید. با این حال، مهم است که مطمئن شوید که کربوهیدرات­های سالم مانند میوه ها، سبزیجات و غلات کامل را انتخاب می­کنید. این کربوهیدرات­ها حاوی مواد مغذی مهم هستند و به شما کمک می­کنند احساس سیری کنید و انرژی داشته باشید.

 

بهترین مکمل کربوکربوهیدرات همراه قیمت 4

 

لیست قیمت کربوهیدرات

قیمت کربوهیدرات متاثر از عوامل زیادی است. به طور مثال نوع کربوهیدرات، منبع کربوهیدرات، وزن و حجمی که انتخاب می­کنید، فروشگاهی که برای خرید انتخاب می­کنید و عواملی از این دست، از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت محصول خواهد بود.

 

جدول لیست قیمت کربو

قیمت محصولوزننام محصول
۳،۴۲۸،۰۰۰ تومان۵۴۰۰ گرمگینر رپتور مس اس ان ان SNN
۱،۷۹۴،۰۰۰ تومان۴۵۴۰ گرمگینر سوپر سایز اپکس APEX
۱،۹۹۸،۰۰۰ تومان۴۰۰۰ گرمگینر سالید مس ترک
۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان۳۰۰۰ گرمپودر مس با طعم دبل شکلات ژن استار
۱،۱۴۹،۰۰۰ تومان۲۶۰۰ گرمپودر مس ویت دبل شکلات ویتاپی

 

خرید کربوهیدرات

پس از کسب اطلاعات کافی در مورد کربو، اگر تصمیم به خرید کربوهیدرات گرفتید باید هنگام خرید کربوهیدرات به موارد مختلفی از جمله عوامل زیر توجه کنید:

  • نوع کربوهیدرات: انواع مختلفی از کربوهیدرات­ها، از جمله کربوهیدرات­های ساده و پیچیده وجود دارد. کربوهیدرات­های ساده به سرعت هضم می­شوند و می­توانند باعث افزایش قند خون شوند، در حالی که کربوهیدرات­های پیچیده به آرامی هضم می­شوند و می­توانند انرژی پایدارتری را فراهم کنند.
  • منبع کربوهیدرات: کربوهیدرات­ها را می­توان از منابع مختلفی، از جمله غلات، میوه­ها، سبزیجات، لبنیات، حبوبات و آجیل دریافت کرد. برخی از منابع کربوهیدرات سالم تر از سایرین هستند. به عنوان مثال، غلات کامل سالم­تر از غلات تصفیه شده هستند و میوه­ها و سبزیجات سالم­تر از شیرینی­ها هستند.
  • قیمت محصولات: قیمت کربوهیدرات­ها می­تواند متفاوت باشد و به نوع کربوهیدرات، منبع کربوهیدرات و فروشگاهی که از آن خرید می­کنید بستگی دارد.
  • مدت انقضاء محصولات: برخی از کربوهیدرات­ها ماندگاری بیشتری نسبت به سایرین دارند. اگر قصد دارید برای مدت طولانی از کربوهیدرات­ها استفاده کنید، باید کربوهیدرات­هایی را انتخاب کنید که ماندگاری بیشتری داشته باشند.
  • کیفیت محصولات: هنگام خرید کربوهیدرات، باید به کیفیت آن توجه کنید. کربوهیدرات ها باید تازه، بدون آسیب و بدون ضایعات باشند.

با در نظر گرفتن این عوامل، می توانید کربوهیدرات­های سالم و مقرون به صرفه ای را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید.

 

بهترین مکمل کربوکربوهیدرات همراه قیمت 2

این مطلب برای شما مفید بود ؟

لطفا به نویسنده این مطلب ستاره بدید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نویسنده : محمد پورداداش

اپلیکشین هایپرکاربرد

نظرات کاربران

  • در انتظار تایید 0
  • تایید شده 0
نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !

مطالب مرتبط

چرا اسپیکر صدا ندارد

در دنیای امروز، با قاطعیت می‌توانیم بگوییم، زندگی بدون تکنولوژی با مرگ تدریجی تفاوتی ندارد. اسپیکرها و ...

ادامه مطلب
پیش شماره 0942 و 0941 برای کجاست؟ تبلیغاته؟

پیش شماره 0942 و 0941 نه متعلق به ایرانسل است و نه متعلق به همراه اول و رایتل! شاید برای شما جالب باشد که بدانید سر ...

ادامه مطلب
فاکتور شدن ، آماده حمل ، تخصیص پلاک و زمان تحویل ایران خودرو

فاکتور شدن ، آماده حمل ، تخصیص پلاک و زمان تحویل ایران خودرو مراحلی است که در انتهای ثبت نام خودرو و هنگام ...

ادامه مطلب