گویا تک – آموزش موبایل
تبليغات

مشهورترین برندهای تلفن های ویپ در سراسر جهان

مشهورترین برندهای تلفن های ویپ در سراسر جهان

در این مطلب قصد داریم به مشهورترین برندهای تلفن های ویپ در سراسر جهان بپردازیم. ویپ که مخفف (voice over Internet Protocol) است، به معنای انتقال محتوای صوتی و چند رسانه ای از طریق اینترنت می باشد. این تلفن ها کارکردی بسیار آسان دارند و فرآیند آن ها مشابه با تلفن های قدیمی است با این تفاوت که در این نوع به جای استفاده از سیم و کابل از اتصال اینترنت برای برقراری تماس بهره مند می شوند.

راه اندازی ویپ به روش های مختلفی انجام می شود و ارتباطات صوتی از طریق اینترنت برقرار شود. ویپ مثل دیگر محصولات مشابه قابلیت و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و امکان ضبط صدا در حین تماس را برای کاربر فراهم می کند. همینطور دارای شناسه تماس گیرنده به صورت سفارشی بوده و راهی بسیار مفید جهت یکسان سازی ارتباطلات در سازمان ها به حساب می آید.

 

ویپ دار

 

معرفی 4 نمونه از بهترین برندهای تلفن های ویپ

در این مطلب ما قصد داریم به معرفی شرکت های قدرتمند تولید تلفن ویپ بپردازیم:

 

تلفن ویپ سیسکو مدل 7800

مدل تلفن ویپ سیسکو 7800 با استانداردهای کاربری مشابه مدل 6800 مجهز شده. همینطور زبان محلی را پشتیبانی می کند. و حالت صرفه جویی در مصرف انرژی خود در آن قابل فعال شدن می باشد.

 

تلفن ویپ سیسکو مدل 8800

به عنوان یک تلفن ویپ سیسکو قدرتمند، تلفن ویپ سیسکو 8800 نسبت به مدل های دیگر گران تر است، ولی دارای یک سوئیچ اترنت گیگابیتی داخلی، یک کیت دیواری اختیاری و پورت اتصال USB می باشد. مدل های خاص، از جمله 8865 و 8845، با امکانات ویدیویی HD هم عرضه می شوند که می تواند به خصوص برای کسب وکارهایی که پیش بینی می کنند به دورکاری نیاز دارند مورد توجه قرار بگیرد.

 

تلفن ویپ سیسکو مدل 6800

با نگاه جدا به طیف گسترده انواع تلفن های ویپ، مدل تلفن ویپ سیسکو6800 دارای طراحی ارگونومی ک، امکانات صوتی زیادی می باشد. همینطور صفحه نمایش 3.5 اینچی در مقیاس خاکستری با وضوح بالا و با نور پس زمینه سفید برای خوانایی آسان دارد.

 

تلفن تحت شبکه آوایا J139

J139 با یک صفحه نمایش روشن و رنگی، دارای چهار نشانگر وضعیت بوده و برای کاربرانی که فقط به متداول ترین خصوصیات مورد استفاده، از جمله Hold، Transfer، Conference، Forward، Call Park /UnPark نیاز دارند، عالی می باشد.

 

تلفن تحت شبکه آوایا J129

تلفن J129 در سطح مبتدی مناسب می باشد. این دستگاه ویژگی هایی مثل گزارش 100 تماس ورودی، صفحه نمایش شفاف و تک رنگ و پورت 10/100mbps برای اتصال به رایانه دارد.

 

تلفن ویپ گرند استریم مدل GRP, GXP, GXV

گرانداستریم، نتورکز تجهیزات ارتباطی صوتی و تصویری IP را به مشاغل و مصرف کنندگان عرضه می کند. مدل های GRP، GXP و GXV همه انتخابی مناسب برای افرادی می باشند که به تلفن مخصوص ویپ با کیفیت بالا نیاز دارند. مدل GRP مجموعه ای از تلفن های تحت شبکه درجه یک بوده که برای استقرار انبوه در نظر گرفته شده. GRP2600 دارای طراحی شیک، تجربه کاربری جدید و سیستم عامل یکپارچه می باشد.

از طرفی مدل GXP برای افرادی طراحی شده بوده که از تلفن استفاده های متعددی می کنند و نیازمند دسترسی به خصوصیات پیشرفته می باشند. GXP2130 عملکردی اختصاصی برای تلفن ثابت و SIP دارد و همه انتظاراتی که از یک تلفن مخصوص ویپ دارید را در اختیارتان می گذارد.

هشت کلید شماره گیری مدلع در GXP2130 باعث می شود که به صورت موثر با مخاطبین مهم خود ارتباط برقرار کنید. صدای HD دارد و به این معنی بوده که صدا باید هم از طریق تلفن و هم از طریق بلندگو واضح باشد. امکان کنفرانس صوتی چهار طرفه را اماده می سازد و پشتیبانی از بلوتوث از دیگر خصوصیات آن به حساب می آید.

این دستگاه ها همینطور مجهز به عملکرد ویدئویی برای ارتباطات تصویری می باشند. اضافه کردن سیستم عامل اندروید و عملکرد صفحه نمایش لمسی باعث می شود کارمندان از مزیت های تلفن رومیزی و تبلت در دستگاهی ساده و پرکاربرد بهره مند شوند.

 

تلفن ویپ یالینک

تلفن های ویپ Yealink که در مدل های مختلفی مطابق با نیازها و بودجه شرکت های مختلف عرضه می شوند، محبوبیت گسترده ای پیدا کرده اند. طیف گسترده ای سطوح قیمت تلفن ویپ مختلف ارائه می شود، پس احتمالاً دستگاهی وجود دارد که مناسب همه محدوده های بودجه باشد.

 

تلفن های تحت شبکه Avaya J169, J179, J189

سه دستگاه رده بالا هم توسط Avaya در قالب تلفن های J169، J179 و J189 عرضه شده و دارای خصوصیات مازاد مثل پشتیبانی از چند زبان، نشانگرهای انتظار پیام و دکمه های LED می باشد. هر دو تلفن J179 و J189 با نمایشگرهای رنگی و طیف وسیعی از دکمه های فیزیکی و مجازی ارائه می شوند.

همینطور باید اشاره کنیم که ماژول توسعه J100 برای دارندگان تلفن های J169/J179 در دسترس بوده و برای موقعیت هایی که اترنت سیمی در دسترس قرار ندارد، مثل مکان های پاپ آپ، نمایشگاه های تجاری و دورکاری، مناسب می باشد.

 

تلفن های ویپ مدل Yealink SIP T2

این تلفن ها امکان دارد تا اندازه بسیاری با رابط های LCD در مقیاس خاکستری همراه باشند، ولی همه آن ها عملکرد بسیار خوبی را با قیمتی مقرون به صرفه دارند.

 

تلفن های ویپ مدل Yealink SIP T4

همه دستگاه های این مدل به دلیل مجهز بودن به سیستم عامل یکپارچه و یک CPU قدرتمند به راحتی قابل نگهداری و ارتقا می باشند. مدل T4 همینطور به گزینه های توسعه از طریق بلوتوث، Wi-Fi و خصوصیات ضبط روی USB مجهز گردیده می باشد.

 

تلفن مخصوص ویپ مدل Yealink SIP T5

برای مشاغلی که خواهان همکاری و مشارکت زیاد افراد از طریق ارتباط و تعامل تلفنی می باشند، مدل SIP T5 انتخاب خوبی می باشد. مثلا VP59 از یک دوربین قابل جابه جایی 1080P HD، یک صفحه نمایش لمسی خازنی هشت اینچی، 27 کلید لمسی و سیستم عامل اندروید 7.1 پشتیبانی می کند. همینطور مثل همه دستگاه های تولید شده توسط Yealink، عملکرد بسیار خوبی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می کند.

 

ویپ مدل Yealink SIP T3

در همین حال، مدل SIP T3 نوید ارائه تجربه اداری راحت تر و بهتری را از طریق فناوری فیلتر نویز هوشمند و پلتفرم مدیریت دستگاه Yealink می دهد.

 

در زمان انتخاب تلفن ویپ چه معیارهایی مهم است؟

ما در ادامه مطلب به پارامترهای مهم در انتخاب انواع تلفن ویپ می پردازیم که با مطالعه آن ها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

تعداد اکانت سیپ

این فناوری می تواند بیشترین کاربرد را برای اپراتور ها و یا کاربر هایی داشته باشد که تمایل دارند به صورت هم زمان پاسخ گوی تماس های ورودی از سرور های ویپ باشند.

 

تعداد لاین

همان طور که در سطرهای بالا بیان کردیم با کمک تلفن ویپ می توانید به صورت همزمان با چندین نفر ارتباط برقرار کنید. در واقع با کمک این تلفن ها شما می توانید 3 خط را هم زمان پاسخ گو باشید.

 

اتصال از طریق Wifi

اتصال از طریق شبکه برای آن دسته از تلفن های ویپی که دسترسی به کابل شبکه برایشان وجود ندارد بیشترین کاربرد را دارد. لازم به ذکر بوده که این مدل از تلفن ها در موارد بسیار خاص بهره مند می شوند و به کابل کشی برای دسترسی به شبکه نیازی نیست.

 

پورت گیگ

اگر در شبکه اینترنتی شما احتمال جابه جایی حجم بالایی از دیتا وجود دارد و سرعت شبکه برای شما حرف اول را می زند باید از ابزارهایی که در شبکه پورت های ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ یا همان پورت گیگ را دارند کمک بگیرید.

 

برندهای معتبر در زمینه تلفن های ویپ یا IP

با توجه به محبوبیت بالایی که انواع تلفن ویپ در میان کاربران دارند بسیاری از برندهای معتبر اقدام به تولید و طراحی این نوع از تلفن ها کرده اند که ما در ادامه به برترین آن ها می پردازیم و اطلاعاتی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهید تا با ذهنی باز خرید خود را انجام دهید.

این مطلب برای شما مفید بود ؟

لطفا به نویسنده این مطلب ستاره بدید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد امتیازها: 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

نویسنده : محمد پورداداش

اپلیکشین هایپرکاربرد

نظرات کاربران

  • در انتظار تایید 0
  • تایید شده 0
نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !

مطالب مرتبط

چرا اسپیکر صدا ندارد

در دنیای امروز، با قاطعیت می‌توانیم بگوییم، زندگی بدون تکنولوژی با مرگ تدریجی تفاوتی ندارد. اسپیکرها و ...

ادامه مطلب
پیش شماره 0942 و 0941 برای کجاست؟ تبلیغاته؟

پیش شماره 0942 و 0941 نه متعلق به ایرانسل است و نه متعلق به همراه اول و رایتل! شاید برای شما جالب باشد که بدانید سر ...

ادامه مطلب
فاکتور شدن ، آماده حمل ، تخصیص پلاک و زمان تحویل ایران خودرو

فاکتور شدن ، آماده حمل ، تخصیص پلاک و زمان تحویل ایران خودرو مراحلی است که در انتهای ثبت نام خودرو و هنگام ...

ادامه مطلب