گویا تک – آموزش و دانلود

شماره گیری سریع در تلفن بیسیم پاناسونیک

شماره گیری سریع در تلفن بیسیم پاناسونیک

شماره گیری سریع در تلفن بیسیم پاناسونیک_ریپ_گویاتک

 

پرتکرارترین شماره‌هایی که در طول شبانه روز با آن‌ها تماس می‌گیرید؛ کدامند؟ در طول شبانه روز چند بار با همسرتان تماس می‌گیرید؟ با دیگر اعضای خانواده چطور؟ به نظرتان بهتر نیست که به راحتی به این شماره‌ها دسترسی داشته باشید تا دیگر مجبور نباشید برای هر بار تماس گرفتن با آن‌ها، مجددا شماره گیری کنید؟

همه ما در اطراف خود، افرادی را داریم که بیش از سایرین با آن‌ها در ارتباط هستیم. امروز و در این مقاله، می‌خواهیم به معرفی قابلیت شماره گیری سریع در تلفن بیسیم پاناسونیک بپردازیم. با استفاده از این امکان که بر روی برخی از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک قرارا داده شده است، به راحتی و با صرف کمترین زمان ممکن‌، می‌توانید با شماره‌های پرتکرار خود تماس بگیرید.

معرفی سرویس شماره گیر سریع یا Speed Dial

همانطور که گفته شد، برخی از مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک، دارای قابلیتی به نام Speed Dial هستند. بر اساس این قابلیت، شما تنها با فشردن یک کلید، بر روی دستگاه تلفن، می‌توانید شماره مخاطب مورد نظرتان را بگیرید. ( این قابلیت بیشتر بر روی مدل‌هایی از تلفن بیسیم پاناسونیک وجود دارد که علاوه بر گوشی تلفن بیسیم، دارای دستگاه تلفن رومیزی نیز باشند.)

برای استفاده از قابلیت شماره گیر سریع، دستگاه تلفن باید دارای کلیدهای Speed Dial باشد. این کلیدها، در آخرین قسمت از سمت راست گوشی تلفن قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید بر روی هر کدام از آن‌ها، یکی از شماره‌های پرتکرار خود را ذخیره نمایید.

توصیه می‌کنیم در زمان خرید تلفن بیسیم (https://www.idehal.org/products/category-cordless-phones)، حتما از فروشنده در ارتباط با قابلیت شماره گیر سریع، سوال کنید و اطلاعات لازم را در این زمینه به دست بیاورید.

کدام تلفن‌های بیسیم پاناسونیک Speed Dial دارند؟

 

 

بیشتر تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، به دلیل نداشتن دستگاه تلفن رومیزی، قابلیت پشتیبانی از سیستم شماره گیر سریع را ندارند. با اینحال، برای برخی از این تلفن‌ها، امکان استفاده از Speed Dial فراهم شده است. از جمله‌ مدل‌هایی که دارای کلیدهای شماره گیر سریع هستند، می‌توان به KX-TG9581 اشاره کرد.

 

 

همچنین تلفن‌هایی مانند KX-TG6461 ، KX-TG6671 ، KX-TG6672 ، KX-9582 ، KX-TGF110 و KX-TGF120 نیز از قابلیت شماره گیر سریع برخوردار هستند.

برای خرید مدل‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، می‌توانید به نمایندگی‌های معتبر و مجاز پاناسونیک در ایران مراجعه کنید. برای خرید انواع تلفن‌‌های بیسیم و سایر محصولات مخابراتی این شرکت، ما به شما ایده آل گستر را پیشنهاد می‌کنیم:

شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران، یک انتخاب فوق‌العاده برای خرید انواع تلفن‌های بیسیم پاناسونیک به شمار می‌رود. در نظر داشته باشید که با توجه به افزایش تلفن‌های بی‌کیفیت و تقلبی پاناسونیک در بازارهای کشور، توصیه اکید ما به مشتریان این است که محصولات این شرکت را تنها از نمایندگی‌هایی مانند ایده آل گستر خریداری نمایند.

 

 

فعالسازی قابلیت شماره گیر سریع

بعد از اینکه مطمئن شدید که تلفن بیسیم پانسونیک شما از قابلیت شماره گیر سریع پشتیبانی می‌کند، نوبت به فعاالسازی آن می‎رسد. در مرحله اول، شما عزیزان باید یکی از شماره‌های پرتکرار خود را بر روی یکی از کلیدهای   Speed Dial تلفن بیسیم پاناسونیک ذخیره کنید:

  • کلید Program را که در میان کلیدهای دستگاه تلفن مشخص است، انتخاب می‌کنیم
  • در این بخش باید با استفاده از جهت‌های بالا و پایین، به دنبال بخش " Save Speed Dial " بگردیم
  • یک نام برای مخطبی که قصد ذخیره شماره او را دارید انتخاب کنید ( حداکثر تا 16 کاراکتر)
  • شماره تماس پرتکرار خود را وارد کنید
  • یکی از دکمه‌های شماره گیر سریع را انتخاب کنید
  • بعد از شنیدن صدای بوق ممتد، مجددا Program را فشار دهید

 

اکنون شماره پرتکرار شما بر روی کلید شماره گیر سریعی که انتخاب کرده بودید، ذخیره شده است. از این پس برای تماس با آن شماره، تنها کافیست گوشی تلفن را برداشته و کلید مورد نظر را فشار دهید.

پاک کردن شماره بر روی کلیدهای شماره گیر سریع

ممکن است بعد از مدتی و به هر دلیلی، ترجیح دهید یکی از شماره‌های ذخیره شده بر روی کلیدهای شماره گیر سریع را پاک کنید. برای اینکار کافیست بعد از برداشتن گوشی تلفن بیسیم، دکمه مورد نظر را انتخاب کرده و سپس گزینه Clear را تایید کنید.

 

در انتها با فشردن کلید OK عملیات مورد نظر شما تایید می‌شود و شماره ذخیره شده بر روی کلید شماره گیر سریع پاک می‌شود.

شماره گیری سریع از طریق دفترچه تلفن

در صورتی که تلفن بیسیم شما فاقد کلیدهای شماره گیر سریع است، اصلا نگران نباشید. زیرا همچنان می‌توانید با سرعت و در کمترین زمانف اقدام به شماره گیری نمایید. تقریبا اکثریت قریب به اتفاق تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، دارای دفترچه تلفن مخاطبین می‌باشند که می‌توانید شماره‌های مهم و پرتکرار خود را در آن ذخیره کنید.

البته برای شماره گیری از طریق دفترچه مخاطبین، باید وارد لیست شماره‌های ذخیره شده شوید و سپس اقدام به شماره گیری نمایید. البته این کار، قدری بیشتر از سیستم Speed Dial طول خواهد کشید، ما با اینحال، یکی از روش‌های سریع شماره گرفتن در تلفن‌های بیسیم محسوب می‌شود.

شماره گیری سریع از طریق حافظه تلفن بیسیم

تلفن‌های بیسیم پاناسونیک، بسته به مدلشان، تعدادی از آخرین شماره‌هایی که با آن‌ها تماس گرفته‌اید و یا با شما تماس گرفته‌اند را در خود ذخیره می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به بخش حافظه تلفن بیسیم پاناسونیک، در میان آخرین شماره‌ها جستجو کنید و در نهایت با شماره مورد نظر خود، تماس بگیرید .

البته این روش نیز در مقایسه با سیستم Speed Dial از سرعت کمتری برخوردار است، اما به عنوان یک راه‌حل سریع برای شماره‌گیری، می‌توانید بر روی آن حساب کنید.

و در آخر :

تلفن‌های بیسیم پاناسونیک از قابلیت‌های متعددی برخوردار هستند و همین عامل سبب محبوبیت بیشتر آن‌ها شده است. شماره گیری سریع یکی از همین قابلیت‌ها است که در این مقاله به بررسی آن پرداخته شد.

بازهم توصیه می‌کنیم که در درجه اول، انواع تلفن‌های بیسیم پاناسونیک را تنها از نمایندگی‌های معتبر این شرکت از جمله ایده آل گستر خریداری کنید. همچنین در زمان خرید نیز، حتما درباره تمامی قابلیت‌های تلفن از قبیل سیستم شماره گیر سریع، اطلاعات لازم را از فروشنده دریافت کنید.

نویسنده : حسینی
امتیاز دهید

اپلیکشین هایپرکاربرد

نظرات کاربران

  • در انتظار تایید 0
  • تایید شده 1
نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

  • ناشناس 2 آذر 1399 پاسخ

    سلام گوشیم سیستم عاملش اندرویده sleep درdisplay ش مدتیه غیرفعاله تو۳۰ثانیه خاموش می کنه چی کار کنم

مطالب مرتبط

آیا کنسول بازی تلویزیون را خراب میکند ؟ آسیب پلی استیشن به تلویزیون

آیا کنسول بازی تلویزیون را خراب میکند؟ پلی استیشن چه آسیب‌هایی به تلویزیون وارد می‌کند؟ در حال حاضر، دنیای ...

ادامه مطلب
چطوری برای دیگران شارژ مستقیم رایتل بخریم؟

اگر قصد خرید شارژ رایتل را دارید، می‌توانید به 3 روش این کار را انجام دهید. مراجعه به فروشگاه این اپراتور ...

ادامه مطلب
چرا فالورام کم میشه؟ (علت ریزش فالور در اینستاگرام)

اینستاگرام یکی از پربازدید‌ترین شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود که محیط مناسبی را جهت انواع کسب و کار برای ...

ادامه مطلب