گویا تک – آموزش و دانلود

آموزش اطلاع از تماس های از دست رفته ایرانسل و همراه اول و رایتل

آموزش اطلاع از تماس های از دست رفته ایرانسل و همراه اول و رایتل

با سرویس بازیابی تماسهای ناموفق ، شما قادر خواهید بود که از تلفن هایی که در هنگام خاموش بودن یا خارج از دسترس بودنتان را قادر به پاسخگویی نبوده اید با خبر شوید. با فعال‌ سازی این سرویس بازیابی، زمانی که دوباره تلفن همراه شما روشن شود یا در دسترس قرار بگیرد، شما در همان لحظه پیامکی دریافت خواهید کرد که حاوی شماره تلفن همرایی می باشد که با شما تماس گرفته است و شما نتوانسته اید که به آن پاسخ دهید در ضمن ساعت و تاریخ تماس را هم به شما میدهد.

اگر کار شما به گونه ای است که نیاز به ارتباط مداوم با همکاران خود یا مشتریان خود دارید، سرویس اطلاع رسانی از تماس های ناموفق برای شما مناسب است. چون که با به استفاده گیری از آن، هیچ تلفنی را از دست نخواهید داد و میتوانید دوباره به آن ها تماس بگیرید.

 

آموزش اطلاع از تماس های از دست رفته ایرانسل

اگر از دارندگان سیم کارت های جدید شرکت ایرانسل هستید، سرویس اطلاع رسانی از تماس های ناموفق ایرانسل به صورت پیش فرض برای سیم کارت شما فعال است. برای این که این سرویس را فعالسازی کنید ، کافی است که کد دستوری *۵۵۵*۴*۵*۲# را شماره گیری بفرمایید. برای غیر فعالسازی سرویس تماسهای از دست رفته نیز می بایست کد دستوری *۵۵۵*۴*۵*۳#  را شماره گیری فرمایید تا این سرویس برای شما غیر فعال بشود.

استفاده از این سرویس برای همه دارندگان سیم کارت های ایرانسل کاملاً رایگان است.

کدهای دستوری سرویس اعلام تماس های ناموفق ایرانسل
درخواست کد دستوری
فعالسازی سرویس اعلام تماس های ناموفق ایرانسل *۵۵۵*۴*۵*۲#
غیرفعالسازی سرویس اعلام تماس های ناموفق ایرانسل *۵۵۵*۴*۵*۳#

 

چند نکته مفید:

استفاده از سرویس اطلاع رسانی از تماس های از دست رفته تمامی مشترکان ایرانسل به صورت رایگان است. همچنین سرویس تماسهای از دست رفته ایرانسل و سرویس پیام‌گیر صوتی ایرانسل نمی‌توانند به صورت همزمان فعال باشند.

 

آموزش اطلاع از تماس های از دست رفته همراه اول

دارندگان سیم کارت های همراه اول هم سرویس اطلاع رسانی از تماس از دست رفته همراه اول را به نام تماس بان در اختیار دارند. در همراه اول فعال سازی این سرویس فقط از طریق ارسال پیامک ممکن می باشد. برای فعال سازی این سرویس باید یکی از کد های زیر را به شماره ۹۹۱۴ ارسال کنید:

جهت فعال سازی سرویس: ارسال عدد لاتین ۱ به ۹۹۱۴

جهت غیر فعال سازی سرویس: ارسال عدد لاتین ۵ به ۹۹۱۴

جهت اعلام وضعیت سرویس: ارسال عدد لاتین ۰ به ۹۹۱۴

جهت دریافت راهنمای سرویس: ارسال پیامک خالی به ۹۹۱۴

سرویس تماس بان برای دارندگان سیم کارت های همراه اول دائمی و اعتباری رایگان می باشد. بعد از فعال سازی سیستم تماس بان هم در صورت داشتن تماس ناموفق، مجموع تعداد تماس ها به همراه ساعت و روز آخرین تماس از دست رفته به صورت یک پیامک که حاوی این اطلاعات میباشد برای شما ارسال می شود.

 

آموزش اطلاع از تماس های از دست رفته رایتل

و اگر شما از جمله مشترکین سیم کارت های شرکت رایتل می باشید، می توانید سرویس اطلاع رسانی ار تماس از دست رفته رایتل را از طریق مدیریت حساب آنلاین و هم چنین از طریق کد دستوری و پیامک اقدام به فعال کردن و یا غیر فعال کردن این سرویس کنید.

در روش آنلاین، به بخش مدیریت حساب کاربری خود در قسمت محصولات رایتل من بروید.

سپس قادر خواهید بود که سرویس اطلاع رسانی از تماس های از دست رفته خود را غیر‌فعال یا دوباره فعال کنند. در صورتی که میخواهید از کد دستوری استفاده کنید، کد #۱۳۰* را وارد کنید و دستور العمل های ذکر شده را انجام دهید. برای فعال سازی این سرویس با پیامک هم کافیست تا عبارت ON MCA را به شماره ۲۰۲۰ پیامک کنید. و همچنین کد های دستوری OFF MCA برای غیر فعال سازی، کد VIEW MCA برای تماشای وضعیت سرویس و کد HELP MCA را برای راهنمایی در مورد کارایی و استفاده از سرویس به شماره ۲۰۲۰ ارسال کنید. در اپراتور رایتل هم این سرویس برای تمامی دارندگان سیم کارت های جدید به صورت پیش فرض فعال است. فعال، غیر فعال سازی و ارسال پیامک های این سرویس هم رایگان می باشد.

 

دیدگاه شما در رابطه با این نوشته چیست؟

دیدگاه خود را برای ما ارسال نمایید.همچنین پیشنهاد می کنیم که از نوشته " تعرفه مکالمه ایرانسل و همراه اول " دیدن کنید.

نویسنده : امیر حسین
امتیاز دهید

اپلیکشین هایپرکاربرد

نظرات کاربران

  • در انتظار تایید 0
  • تایید شده 0
نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !

مطالب مرتبط

پیش شماره 0044 متعلق به کجاست؟ (کد 44+)

پیش شماره 0044 (کد 44+) متعلق به کجاست؟ این سوال ممکن است پس از دریافت تماس یا پیامک از این سر شماره برای شما هم به ...

ادامه مطلب
آیا کنسول بازی تلویزیون را خراب میکند ؟ آسیب پلی استیشن به تلویزیون

آیا کنسول بازی تلویزیون را خراب میکند؟ پلی استیشن چه آسیب‌هایی به تلویزیون وارد می‌کند؟ در حال حاضر، دنیای ...

ادامه مطلب
مفهوم و معنی شکلک قلب سیاه 🖤 چیست؟

شکلک قلب سیاه (🖤) یکی از پر استفاده‌ترین و محبوبترین ایموجی‌های اینترنتی می‌باشد. در این نوشته تصمیم داریم ...

ادامه مطلب